Άνδρες: Πάρτε τον έλεγχο της υγείας σας

men's health
Τελευταία ενημέρωση: Κυρ, 09/04/2017 - 20:53

____________________

Περίληψη

Οι περισσότεροι άνδρες πρέπει να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία τους.   

Σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άνδρες είναι πιο πιθανό:

  • Να καπνίζουν
  • Να πίνουν Αλκοόλ
  • Να κάνουν ανθυγιεινές ή επικίνδυνες επιλογές
  • Να αναβάλουν τακτικές εξετάσεις και ιατρική περίθαλψη

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να αρχίσετε να φροντίζετε καλύτερα  την υγεία σας σήμερα.

 

Πώς μπορώ να έχω τον έλεγχο της υγείας μου;

Δείτε ένα γιατρό για τακτικές εξετάσεις, ακόμη και αν αισθάνεστε καλά.   Αυτό είναι σημαντικό επειδή ορισμένες ασθένειες δεν έχουν συμπτώματα στην αρχή.  Επιπλέον, βλέποντας έναν γιατρό θα σας δώσει την ευκαιρία να μάθετε περισσότερα για την υγεία σας.

Μπορείτε επίσης να πάρετε τον έλεγχο της φροντίδα της υγείας σας:

  • Κάνοντας προσυμπτωματικούς ελέγχους  που είναι σωστοί για εσάς
  • Φροντίζοντας να κάνετε έγκαιρα τα σημαντικά εμβόλια
  • Προσέχοντας για σημάδια προβλημάτων υγείας όπως ο διαβήτης ή η κατάθλιψη
  • Τρώγοντας υγιεινά , και παραμένοντας ενεργοί

 

Υγιεινές Συνήθειες

Ποτέ δεν είναι αργά για να αρχίσετε να έχετε υγιεινές συνήθειες.

Τρώγοντας Υγιεινά  και παραμένοντας ενεργοί σαν μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας.   Μία υγιεινή δίαιτα και έχοντας κανονική φυσική άσκηση θα βοηθήσει:

  • Πίεση του Αίματος
  • Ζάχαρο στο Αίμα
  • Χοληστερίνη
  • Βάρος

Κρατώντας αυτούς τους δείκτες χαμηλά, μπορείτε να ελαττώσετε το ρίσκο για σοβαρά προβλήματα υγείας όπως ο διαβήτης τύπου 2 και  καρδιακές ασθένειες.

Μπορείτε επίσης να βοηθήσετε να αποτραπούν προβλήματα υγείας εάν:

  • Πίνετε Αλκοόλ μόνο με μέτρο
  • Σταματήστε το Κάπνισμα

 

Αναλάβετε Δράση: Μικρές αλλαγές

Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές για να αναλάβετε τον έλεγχο της υγείας σας.

Κάνετε μικρές αλλαγές κάθε μέρα.

Οι μικρές αλλαγές μπορούν να προσθέσουν έως και μεγάλα αποτελέσματα -  όπως η μείωση του κινδύνου σας από διαβήτη τύπου 2 ή καρδιακή νόσο.

  • Κάντε μια βόλτα αντί να κάνετε ένα τσιγάρο.
  • Δοκιμάστε μια πράσινη σαλάτα αντί για πατάτες.
  • Πίνετε νερό αντί για σόδα ή χυμό.
  • Τρώτε λιγότερο αλάτι, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές.

Βρείτε περισσότερες μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να κρατήσει τον εαυτό σας υγιή.

Μιλήστε για το πρόβλημά σας.

Μην ντρέπεστε να μιλήσετε για την υγεία σας.  Ξεκινήστε μιλώντας στα μέλη της οικογένειας για να μάθετε ποιες κληρονομικές ασθένειες υπάρχουν στην οικογένειά σας.  Χρησιμοποιήστε  το οικογενειακό εργαλείο του ιστορικού της υγείας για να παρακολουθείτε αυτά που μαθαίνετε για το ιστορικό σας.  Μοιραστείτε αυτή την πληροφορία με το γιατρό σας.

 

Αναλάβετε Δράση: Λάβετε προληπτική φροντίδα

Λάβετε προληπτική φροντίδα για να παραμείνετε υγιείς.

Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται τον γιατρό σαν κάποιον που πρέπει να δουν όταν είναι άρρωστοι. Αλλά οι γιατροί παρέχουν επίσης υπηρεσίες - όπως εξετάσεις και προσυμπτωματικούς ελέγχους - που θα σας βοηθήσουν να μην αρρωστήσετε.

Κάνετε προσυμπτωματικούς ελέγχους για να βρείτε τα προβλήματα νωρίς.

Οι προσυμπτωματικοί έλεγχοι είναι ιατρικές εξετάσεις που οι γιατροί χρησιμοποιούν για να ελέγξουν για ασθένειες και ιατρικές καταστάσεις πριν ακόμη εμφανιστούν σημάδια ή συμπτώματα κάποιας ασθένειας.  Οι εξετάσεις αυτές βοηθούν στο να βρεθούν τα προβλήματα νωρίς, όταν είναι πιο εύκολο να θεραπευτούν.

  • Να ελέγχετε για πίεση του αίματος  το λιγότερο κάθε 2 χρόνια.
  •  
  • Μιλήστε στον γιατρό σας για τον έλεγχο της Χοληστερόλης σας.  Μπορεί να έχετε υψηλή χοληστερόλη και να μην το γνωρίζετε.
  •  
  • Εάν είστε ηλικιακά από 50 έως 74,  να εξετάζεστε τακτικά για καρκίνο του παχέος εντέρου. Ρωτήστε τον γιατρό σας ποιος τύπος εξέτασης για καρκίνο του παχέος εντέρου είναι σωστή για εσάς.
  •  
  • Εάν είστε άνδρας ηλικίας  65 έως 75  και καπνίζατε στο παρελθόν, μιλήστε με τον γιατρό σας για το ρίσκο από κοιλιακό αορτικό ανεύρυσμα.
  •  
  • Εάν αισθάνεστε ένταση, άγχος ή λυπημένος, ρωτήστε τον γιατρό σας για έλεγχο από κατάθλιψη.  Οι περισσότεροι άνθρωποι με κατάθλιψη αισθάνονται καλύτερα όταν λαμβάνουν φροντίδα.

Ρωτήστε τον γιατρό σας αν πρέπει να παίρνετε ασπιρίνη.

Αν η ηλικία σας είναι μεταξύ  50 και 59, παίρνοντας τακτικά ασπιρίνη μπορεί να μειώσει το ρίσκο καρδιακής προσβολής και καρκίνου του παχέος εντέρου.  Μιλήστε με τον γιατρό σας αν η τακτική χρήση ασπιρίνης είναι σωστή για εσάς.

 

Αναλάβετε Δράση: Κόστος και ασφάλεια

Η παράμετρος του κόστους στην υγεία

Ανάλογα με το ασφαλιστικό συμβόλαιο υγείας που έχετε, ίσως μπορείτε να κάνετε εξετάσεις και δοκιμές χωρίς παραπάνω κόστος για εσάς. 

Ελέγξτε με τον ασφαλιστικό σας πάροχο του ιδιωτικού σας συμβολαίου, για να μάθετε τις καλύψεις που έχετε.  

Μάθετε επίσης ποιες υπηρεσίες καλύπτονται από τον Δημόσιο Οργανισμό Ασφάλισής σας.

Ακόμη και αν δεν έχετε Ιατρική ασφάλεια, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας. Βρείτε μία δομή παροχής υπηρεσιών υγείας κοντά σας και κανονίστε ένα ραντεβού.

 

 

Πηγή:  Healthfinder.gov